26 February 2011

Happy Birthday to ME

klu terdesak n_n click
hari jadi 29.1.2011..mmng gempak..hahah
dapat duet..bnyak kot..110 pakcik ngan makcik kasi...dpat 70 dari umno(cemerlang PMR) haha
joli? x...aku celebrate skit-sikit jer..
boys over flower
cermin mata kero!

hari tu aku dpat free calls..sume orang aku nk call..aweks..kawan..mak orang..LOL..
smpai malam aku calling jer..peluang setahun skali..hahah n_n
keesokkan hari nyer..aku pergi MIBC..dekat jer...tak jaoh..maen bowling..ngan nashuha omar & nurazim omar  
maen-maen..rpe nyer baru aku tau..dorang noob..!! haha budget ark aku...kerek seyh..
skornya:-
besar-besar kasi terang sikit..
aku dapat double..*bangga siut! n_n

aku maen snooker..korang bley?

pamer kasut splat!!

tak lupe juga kat hadiah-hadiah yang aku dapat..banyak tu...3..daripada takde..korang ade dapat..?
haha...terima kasih wan attieyyah rahman,afiq naim & aina mohd noh..hadiah korang...nanti dpat best-best nyer daripada aku.. n_n

3 beg of a kind

wish card..*toyol tu hensem


baju diadora,pankek n japan food container

this shit was written by
nurAMINomar




,

No comments:

Post a Comment