13 March 2011

present for me..

klu terdesak n_n click
ur..present nie dah lama dah..aku malas nak update blog jer..
malas membawa berkat..haha
pankek nie nur aina mohd noh yang bagi..aku simpan sampai 4 hari baru makan...
tak..aku tak masukkan dalam ice-box mahal aku tu..tak layak ar(marah..marah) n_n...haha..
tapi..rasenyer..tetap manis..macam pembuat pankek nie...n_n aku tukang panaskan ngan tukang baham jer..
terima kasih la dher.. asal nyer ade 4 keping..tapi ade la 2 jembalang lapar sangat..baham 1 keping..tingal la 3 keping jer..haha..aku pndai kira tau...n_n

panaskan

ur..syrup die jer sedap..                        A for Amin

served..

aku makan sedap..tapi..tibe-tibe...pening kepala...santau apa? haha...


1 bulan lpas tu.....
aku dapat forrerro rocher...dari nur aqilah syafiqah dzulkefly lee..
nie bukan ape..aq ugut die..sebab tu dapat...haha..sebab die nak bagi present kat haniff syazwan..tp aku pau-pau skit..dpat la 1 forrero rocher...LOL..blom makan lagi...simpan dalam ice-box..chocolate mahal..layak masok ice-box..klu tak cair..haha..

pegang terbalik bang..? haha
aku jadi postman..masyuk ar nep..!!


nice angle shot..(puji diri sendiri)
aku tak tau..apesal tak boleh rotatekan pic belah kanan nie..?

as always...this shit was written by,
nurAMINomar


No comments:

Post a Comment